Strony

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

jestem pewien ,że gdyby budżet gminy był zadłużony na 8 mln to balangom nie byłoby końca . Dług 18 MILIONÓW też dla naszych włodarzy nie byłby straszny, przecież to dług Gminy a nie właścicieli Gminy za jakich oni się mają. To dług który muszą spłacić ludzie a nie władza, władzunia kochana ( jak tak ładnie napisałem o naszej władzy to może coś skapnie,( może jakaś robota się trafi ,może kawałek drogi pod chałupe, może umorzenie ceguś a może poklepie mnie wielki pon po plecach i cóś obieco, oj bedzie się dzioło oj bedzie.

2 komentarze:

  1. Miliony przeciekające przez palce naszej władzuni
    są wprost proporcjonalne do powiększania się majątku pana burmistrza i jego świty.
    Zdumiewający jest fakt,że nikt nie chce toczyć sporu sądowego z wykonawca domu kultury,gdzie "przewalono" około 5 milionów zł., a budowla jest wykonana w rażąco niechlujny sposób,niezgodny ze sztuką budowlaną. Panie Burmistrzu! co Pan z tego miał?
    O tym,że "ktoś" zaakceptował niepraktyczny,generujący ogromne koszty użytkowania projekt, jakoś cisza. Panie Burmistrzu! co Pana skłoniło do działań na niekorzyść gminy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mylisz pojęcia, ja pisałem o planowanym deficycie budżetowym na ten rok.

    OdpowiedzUsuń