Niestety,
trudno znaleźć kandydata, który mógłby się pochwalić tyloma
umiejętnościami naraz. Jeżeli umie wszystko, to niczego nie zrobi
wystarczająco dobrze. Ideałów nie ma. Połowa sukcesu, jeżeli dobierze
sobie odpowiednich współpracowników. Wymienieni na forum kandydaci to
fajni ludzie..., ale czy są świadomi jak trudne zadanie przed nimi?
Odnośnie marketingu to nie da się kreować polityki w tym zakresie – ją
trzeba tworzyć! A później, poprzez dobór odpowiednich narzędzi,
realizować. Ale czy gmina ma opracowaną taką strategię?
Delegowanie zadań – szkoda komentarza na to zagadnienie. Podobnie sprawa
się ma z rozliczaniem efektów pracy. Jak się nie deleguje to się nie
rozlicza. Proste.
Drogi czy regulacja potoków to też sprawy ważne – bez odpowiedniej
infrastruktury nie ma rozwoju - ale w dzisiejszym świecie chodzi o coś
więcej.
Brakuje nam kogoś, kto by spojrzał na to z innej perspektywy.
Istnieje strategia rozwoju Piwnicznej na lata 2008-2015 i dotyczy odnowy Głębokiego oraz Łomnicy... z 2008 roku.
OdpowiedzUsuń