Strony

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Pytania do Strategicznego Planu Rozwoju Piwnicznej Zdrój na lata 2008 - 2015

Jeden z akapitów "Strategii ..." mówi:
- Strategia Rozwoju  Społeczno –  Gospodarczego Miasta i  Gminy  Piwniczna – Zdrój obejmująca trzy cele strategiczne, tj.:
- Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Miasta i Gminy Piwniczna – Zdrój,
- Rozbudowa potencjału turystycznego i uzdrowiskowego
- Poprawa jakości życia mieszkańców
i wpisuje się w Strategiczne Wytyczne Wspólnoty przyjęte do realizacji decyzja Rady Europejskiej decyzją z dn. 6 październik 2006. W związku z tym pojawia się pytanie:
W jaki sposób poprawia się atrakcyjność inwestycyjną Piwnicznej – Zdrój? W jakich środowiskach gospodarczych Burmistrz i jego Zastępca poszukują potencjalnych inwestorów? Czy rozbudowa potencjału turystycznego będzie opierać się na sportach letnich, zimowych czy na sporcie w ogóle? Czy być może wystarczy na granicy Miasta na Witkowskiem ustawić szlaban i pobierać opłaty za wjazd do skansenu i tym samym zakończyć uszczęśliwianie mieszkańców rozbudową potencjału turystycznego? Jak wiadomo obszary objęte ochroną są wyłączone z działań inwestycyjnych. Wkład aby zostać skansenem miejskim już Piwniczna posiada. Jest  to jedyny w Polsce analogowy przekaźnik radiowo – telewizyjny, który doskonale wpisuje się ogólny klimat naszego „miejskiego skansenu”.

Jesteśmy również bardzo ciekawi jak poprawiła się jakość życia mieszkańców, bo jako przedsiębiorcy i mieszkańcy Piwnicznej nie zauważyliśmy tego zjawiska, chyba że jest ono tak subtelne i powolne że umyka naszej świadomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz