Strony

wtorek, 9 lipca 2013

Apel do Burmistrza

                                                                                    Piwniczna-Zdrój, 02.07.2013 rok



Barbara Schuster
Tromowa 4 A
33-350 Piwniczna-Zdrój


Pan Burmistrz

Edward Bogaczyk

Rynek 20

33-350 Piwniczna-Zdrój




Szanowny Panie Burmistrzu!


Zwracam się do Pana z prośbą o zmianę decyzji w sprawie obliczania należności za wywóz śmieci, a w szczególności o uwzględnienie obciążenia dla  rodzin wielodzietnych.
Chociaż ten problem nie dotyczy mnie osobiście, to jednak jest to problem wielu rodzin w naszej gminie i nie jest on ani Panu ani mnie obcy.
Uważam, że podjęta przez Radę Uchwała w sprawie opłat za wywóz śmieci nie uwzględnia w żaden sposób sytuacji tych rodzin, w których wychowuje się dwoje lub więcej dzieci.
Jestem zdania, że uwzględnienie wyjątkowej sytuacji takich rodzin jest konieczne i bardzo pożądane.

Zmiana sposobu naliczania opłaty „śmieciowej” w wypadku rodzin wielodzietnych jest zależna od Pana, jako projektodawcy Uchwał przedkładanych Radzie pod głosowanie.
Liczę więc na to, że zechce się Pan do mojej prośby przychylić i przedłożyć Radzie nową uchwałę, która zmodyfikuje sposób obliczania należności za wywóz śmieci w wypadku rodzin wielodzietnych.

Jestem przekonana o tym, że Radni taką Uchwałę przegłosują pozytywnie.

W załączniku przesyłam Panu mój tekst w tej sprawie, który ukazał się na blogu : www.piwniczanin.blogspot.com z datą 21.06.2013 roku.

Pismo to otrzymuje też do wiadomości Przewodniczący Rady Miasta i Gminy, pan Musialski.


Oczekując Pana odpowiedzi pozostaję z wyrazami szacunku!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz