Strony

środa, 8 stycznia 2014

Szanowny Anonimowy,
blog jest pomysłem kilku osób, natomiast ja firmuję go swoim nazwiskiem, to fakt. Jest ono - jak twierdzisz - publicznie znane.
W następnych słowach piszesz o rozczarowaniu i zmianie otaczającego świata, więc jeżeli masz zamiar to zrobić, to zacznij od siebie.
Frustracja o której piszesz, jest mi doskonale znana, bo wiele lat pracowałem w turystyce, reklamując Nasze piękne miasto.
Rozumiem Cię Anonimowy bardzo dobrze.
Więc jeżeli piszesz o braku zrozumienia, zważ na to, że poświęcam swój prywatny czas, na administrację i utrzymanie bloga, na którym Ty i inni Mieszkańcy Piwnicznej możecie się wypowiedzieć.
Jeżeli pamiętasz, to moje artykuły spowodowały sformułowanie pod moim adresem gróźb karalnych płynących z UMiG Piwniczna Zdrój.

Zjednoczenie społeczeństwa nie będzie możliwe, dopóty, dopóki osobom sprawującym funkcje publiczne w kręceniu "własnych lodów" będzie przeszkadzał rozwój Piwnicznej.
Czy nie widzisz tej prawidłowości?

Mieszkańcy Piwnicznej muszą zacząć myśleć w kategoriach "MY" "NASZE" "WSPÓLNE" a nie "MOJE"

P.s.
Jestem otwarty na konstruktywną współpracę, a saksy o których piszesz, nie przesłaniają mi niczego, a wręcz przeciwnie, z pewnej odległości lepiej widać, bo horyzont jest nieco szerszy.


1 komentarz:

  1. Panie cenzorze i administratorze.
    Jesteśmy Panu i pańskim znajomym bardzo wdzięczni za utworzenie tego bloga.Jest to forum gdzie można wypowiedzieć się w kwestiach dotyczących Nas wszystkich. Pańskie porównanie naszych wypowiedzi do "słów" wydobywających się z chlewa jest nie właściwe i obrażliwe dla Nas. Nieobecność Pana powoduje brak zrozumienia dla słów przez Nas napisanych, to nie chlew a życie zmusza Nas do używania słów jednoznacznie brzmiących.Pisze Pan
    proszę rozpocząć zmiany od siebie a co pan zrobił będąc szantażowany grożbami karalnym,czy zgłosił Pan ten fakt do prokuratury?,myślę, że nie, a może to byłby pierwszy krok zmuszający Cyborga do opamiętania.
    Myślący Piwniczanie chcą zmiany na lepsze dla wszystkich,proszę to uszanować. dalej anonimowy

    OdpowiedzUsuń