Strony

wtorek, 11 listopada 2014

do posta "do posta "No to od czego mamy Radę? ..." dodany pr..."

Do Radnego.
Cytuję: „Ja będąc na Waszym miejscu nie atakowałbym Rady najpierw pokaż co potrafisz a jeżeli Ci się uda to się pochwal Ze Ty dasz rady a inni nie dali rady dobrze?”
Nie krytykuję konkretnych osób, ponieważ nie mam ku temu kompetencji. Niestety, nie najlepiej o Radzie jako takiej wypowiadają się również jej członkowie, więc problem istnieje. Żeby go rozwiązać to najpierw należy go znaleźć i nazwać. Robienie z tematu tabu nie doprowadzi do rozwiązania.
Rada, jako organ gminy m.in. „stanowi o kierunkach działania burmistrza, uchwala budżet gminy, rozpatruje wszelkie programy gospodarcze, ustala politykę finansową gminy”. Decyzje w tak poważnych sprawach to duża odpowiedzialność i należy mieć tego świadomość.


Na ten chwilę nie mam pewności, że dam radę, więc nie kandyduję. Póki nie jestem w Radzie to z moich sukcesów i porażek nie rozliczają mnie wyborcy. I tutaj mam pełen komfort.

1 komentarz:

  1. Podstawą tego zadłużenia było propaganda pogardy przed referendum dzięki której odwołano panią Joannę Leśniak która swoim działaniem zleciła opracowanie projektu oczyszczalni i kanalizacji ścieków w Wierchomli Wielkiej projekt kanalizacji kanalizacji górnej części Łomnicy Zdroju Były fundusze na projekt kąpieliska w Łomnicy Zdroju A most duży w Kosarzyskach do dziś służy mieszkańcom a ile funduszy w kasie zostało Niektórzy z tych którzy szli do referendum wcale nie chodziło o świetność gminy lecz zdobycie władzy za wszelką cenę Dziś także ta propaganda pogardy ruszyła Mam nadzieję że mieszkańcy wybiorą nowego burmistrza z prawdziwego zdarzenia

    OdpowiedzUsuń