Strony

wtorek, 9 lipca 2013

Szanowni Państwo! Z nieznanych mi powodów tekst, adresowany do wszystkich zainteresowanych zmianą wysokości opłat za odbiór śmieci od rodzin wielodzietnych, który wysłałam na bloga w ubiegłym tygodniu , nie ukazał się. Mając nadzieję, że tym razem technika nie słata mi figla informuję, że pismo skierowane w tej sprawie do pana Burmistrza oddałam na dziennik podawczy w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w dniu 04.07.2013 wraz z drugim egzemplarzem, przeznaczonym do wiadomości Przewodniczącego Rady, pana Adama Musialskiego. Ponieważ adresaci mieli czas na zapoznanie się z treścią tego pisma, poproszę prowadzącego bloga, aby udostepnił je teraz i Państwu, aby było wiadomo wszystkim zainteresowanym, co w ich imieniu pisałam. Jestem pewna, że pan Burmistrz nie przejdzie obok tego problemu obojętnie, ponieważ jest to problem zasadniczy, ale mógł zostać w trakcie przygotowywania się do wprowadzenia w życie Ustawy "śmieciowej" i podjęcie Uchwały naszej Rady po prostu przeoczony. Pana – dotyczy posta: Śmieci – idzie nowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz