Strony

piątek, 21 listopada 2014

komentarz do posta "do posta ""Orlęta" kolebką demokracji.""

Przykre, że uważa Pani/Pan iż posiadanie przekonań i własnego zdania to zdrada i szpiegostwo. Otóż poinformuję, że w poniedziałek Pani Maria miała spotkanie z panem Bogaczykiem i co na nim ustalono. Poinformowała już PO!

Kiedy zapytała nas o zdanie solidarnie odpowiedzieliśmy, że jesteśmy przeciwni popierania pana Bogaczyka.
Decyzja zapadła następująca-nie poprzemy żadnego z kandydatów-pozostaniemy w OPOZYCJI, mieszkańcy sami zadecydują.

Wobec powyższego dalsze działania pani Marii uważam za zdradę naszych przekonań i zaufania osób, które na nas głosowały.

Kiedy dołączyłam do grupy nie kryłam swojego zdania. Teraz również nie chowam się po kątach, nie spiskuję, nie płacze też dlatego, że piszą państwo o mnie per żmija, czy szpieg. To Państwa zdanie, macie do tego prawo.

Chcieliśmy lepszej Piwnicznej, nowej władzy, świetlanej przyszłości.
A tymczasem osoba, która chciała to zapewnić pierwsza złożyła broń. Jeżeli chcieli Państwo w Radzie kogoś, kto z okręgu nr 1 będzie popierał pana Bogaczyka to trzeba było zagłosować na inne nazwisko. Ja jestem za zmianami. Jeżeli Pan Bogaczyk pozostanie Burmistrzem-oczywiste jest, że ja, jak i inne osoby będziemy z nim pracowały. Ale nikt mi nie zarzuci, że jestem jak chorągiewka na wietrze. ;)

Justyna Deryng.

"Dlaczego wy ciagle walczycie nie z ta osoba co trzeba. Pokazcie na co was stac a nie zrzucajcie za wasze niepowodzeniw gorycze na innych. A co do radnych ktorzy odeszli .............. Brak slow to poprostu szpiedzy w bialych rekawiczkach. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz