Strony

niedziela, 9 listopada 2014

mam!, czuję!, jestem ślepy bo kąsam na przekór odwadze! idę!, i na sznurku zapachu, was zaprowadzę, do skarbnicy wiedzy, która ma kły ostrzejsze od moich, lecz powala na ziemię wszystkich nie zębem lecz umysłem swoim. Jam jest pies! i mam swojego Pana, za garść suchej karmy wywarzam drzwi i rzucam na kolana. Ci co podnoszą rękę na zapisy prawa, wiedzą co ich czeka - nie miła zabawa. Obwącham ja wszystko swoich i nie swoich, papiery, klasery i segregatory, kwity, druki, przelewy i faktury, księgi projekty, zwolnienia, przyjęcia, sterty makulatury. Niech no nos mój coś wyczuje, biada im choć ślepym ale zamelduję. -pies- MZGKiM INFORMACJA O KANDYDATACH Informacja o kandydatach ubiegających się o stanowisko referenta w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej – Zdroju. Na podstawie Rozdziału VII § 8 pkt.5 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej - Zdroju informuję że w

/brak tekstu/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz