Strony

czwartek, 20 listopada 2014

No to mamy potwierdzenie jaka jest Pani Maria:

"Drodzy wyborcy!!!
Od czasu, kiedy przeszedłem do drugiej tury wyborów składane mi są propozycje obsadzenia stanowisk w naszej Gminie zarówno przez niektórych byłych kontrkandydatów jak też przez osoby zatroskane o przyszłość naszej Gminy. Spotkaliśmy się w piątkę dwa razy w "Krystynce", by ustalić strategię współpracy przed drugą turą wyborów. Dyskusje były bardzo owocne i niezwykle dla mnie kształcące. Prosiłem moich kontrkandydatów o poparcie. STANOWCZO PODKREŚLIŁEM, ŻE DOPÓKI NIE ZOSTANĘ WYBRANY NIE OBIECUJĘ NIKOMU STANOWISK I NIE ZAWIERAM ŻADNYCH UKŁADÓW - JEST TO DECYZJA MOJA I MOJEGO KOMITETU WYBORCZEGO WYPRACOWANA NA POCZĄTKU KAMPANII I WIELOKROTNIE PÓŹNIEJ ZATWIERDZANA.
Na moje pytanie czy będziecie mnie popierali: Pan Wojciech Michalik od razu powiedział, że popiera mnie bez żadnych warunków wstępnych, Pani Renata Nowak i Pan Franciszek Górka również postanowili mnie poprzeć. Pani Maria Kulig odmówiła mi poparcia ponieważ nie spełniłem jej warunków.
Dziękuję im za chęć spotkania się ze mną - a wszystkich Was proszę o poparcie.
Zbigniew Janeczek"

To napisał na swoim facebooku Zbigniew Janeczek! Pani Kulig już podziękujemy! Dziękuję reszcie kandydatów za poparcie Janeczka-pokaza liście poziom!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz