Strony

piątek, 21 listopada 2014

Odnośnie komentarza "Droga Justyno czy możesz mi przypomnieć kiedy Pani Maria zadeklarowała się poprzeć Pana Bogaczyka?"

Odnośnie komentarza "Droga Justyno czy możesz mi przypomnieć kiedy Pani Maria zadeklarowała się poprzeć Pana Bogaczyka?"
Proszę przeczytać jeszcze raz to co napisałam: w którym miejscu jest napisane, że poparła? Lub zadeklarowała poparcie? Napisałam wyraźnie-komitet JEDNOGŁOŚNIE podjął decyzję o pozostaniu w OPOZYCJI do obydwu kandydatów, którzy pozostali na placu boju. Dalsze działania uważam natomiast za zdradę nas, radnych. Pani Maria nie doczekała się realizacji swoich postulatów (czyli dwóch stanowisk), a od tego uzależniała opowiedzenie się za którąś ze stron. Co do pozostałych osób, wiem że rozumieją moją postawę i tak mnie zapewnili jeszcze podczas spotkania Komitetu w środę.
Tak więc sama Pani widzi-zabrakło uszanowania naszej WSPÓLNEJ poniedziałkowej decyzji-czyli tego, że nie poprzemy żadnego kandydata.

A współczłonkom dziękuję za słowa otuchy. zwłaszcza za "spokojnie" ;)

Justyna Deryng.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz