Strony

piątek, 24 maja 2013

Komentarz:

                                                                                                 Kosarzyska, 22.05.2013 r.


Szanowna Właścicielko, szanowny Właścicielu bloga!

Zaskoczona usunięciem całego ciągu wpisów i komentarzy dotyczących tematu : Dom Kultury, i nie znając przyczyny tej sytuacji ani uzasadnienia tej decyzji, proszę o przyjęcie do wiadomości, że stanowczo oczekuję wyjaśnienia, dlaczego Właściciele lub działający w ich imieniu Moderator lub Administrator zdecydowali nie tylko o usunięciu tekstów w tym konkretnym temacie, ale też dlaczego od kilkunastu dni blog jest „zawieszony”.
Jestem nie tylko zaskoczona sytuacją na blogu, ale skłaniam się nawet do tego, aby obrazić się na bloga, ponieważ sama wysłałam stosunkowo długi tekst, dotyczący zobrazowania różnicy między nadzorem budowlanym, a nadzorem inwestorskim, a całość podpisałam moim imieniem i nazwiskiem.
Mój tekst ukazał się na blogu.
Myślę, że osoba, która zdecydowała o tym, że i mój tekst został usunięty, powinna była mnie o tym poinformować, ponieważ znała autora.
Oczywiście moje planowane „obrażanie się” na bloga jest żartobliwe, bo nie jestem specjalistką ani od obrażania się ani tym bardziej od gniewania się.
Mam nadzieję, że prowadząca bloga osoba lub odpowiedzialne za bloga osoby , w najbliższym czasie poinformują nas czytelników i komentatorów, co się dzieje i blog w znanej mi i wysoko cenionej jakości podejmie swoją działalność.

Życząc blogowi ciekawych tematów, dobrych i zainteresowanych komentatorów  i tak w ogóle wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie!
Barbara Schuster

1 komentarz:

  1. Z zadowoleniem przyjęłam do wiadomości wyjaśnienia udzielone przez Właściciela bloga. Innej "satysfakcji" nie oczekuję i moja żartobliwa zapowiedż obrażnia się na bloga, straciła absolutnie swoje znaczenie, tymbardziej, że naprawdę nie była wypowiedziana z należytą powagą.
    Przyznaję jednak, że spodziewam się powrotu na bloga wszystkich usuniętych tekstów, a conajmniej mojego tekstu, który podpisałam swoim imieniem i nazwiskiem.
    Za jego treść odpowiadam osobiście i jestem w każdej chwili gotowa ponieść konsekwencje tego, co napisałam.
    Barbara Schuster

    OdpowiedzUsuń