Strony

piątek, 28 czerwca 2013

Zapomniałam odwołać "alarm" w związku z uszkodzeniem mojego telefonu, za co przepraszam, ale wszyscy, którzy chcieli się do mnie dodzwonić, mogli to zrobić już od przedwczorajszego popołudnia. Dziękuję za Państwa zaufanie, bo telefonów miałam sporo. I pewnie będą dalsze. W miarę mojej wiedzy staram się informować i wyjaśniać w czym rzecz. Z pewnością nie jestem alfą i omegą, dlatego nie na wszystkie pytania umiem jednoznacznie odpowiedzieć, ale robię to najlepiej, jak umiem. O jednym mogę Państwa z całą odpowiedzialnością już teraz zapewnić - moją obietnicę zwrócenia się do pana Burmistrza i Rady o uwzględnienie zniżki dla rodzin wielodzietnych za wywóz śmieci spełnię w każdym przypadku! Pozdrawiam - Barbara Schuster – dotyczy posta: Odpowiedź Pani Barbary Schuster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz