Strony

wtorek, 9 lipca 2013

Szanowni Państwo! Ponieważ wysłana na bloga w ubiegłym tygodniu informacja w sprawie mojego pisma do pana Burmistrza, do dzisiaj nie ukazała się na blogu, muszę stwierdzić,że zdarzył się jakiś błąd techniczny albo ja, wysyłając informcję dla Państwa na bloga, popełniłam jakiś błąd i pewnie to drugie jest bardziej prawdopodobne, bo jestem jeszcze mało doświadczonym użytkownikiem internetu. Przepraszam! Pismo do pana Burmistrza o modyfikację wysokości opłaty za odbiór śmieci od rodzin wielodzietnych oddałam w sekretariacie Urzędu M.i G. na dziennik podawczy dnia 04.07.2013r. Jestem pewna, że pan Burmistrz nie potraktuje tego pisma obojętnie, ponieważ problem jest zasadniczy, ale w pośpiechu wprowadzania w życie Ustawy "śmieciowej" mógł umknąć uwadze pana Burmistrz i Radnych. To można jednak w sposób małoskomplikowany szybko naprawić. cdn Barbara Schuste

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz