Strony

poniedziałek, 24 lutego 2014

RZYMIANINIE!

RZYMIANINIE!

Jestem pewna, że ciekawość nie jest specyficzna dla damskiej części społeczeństwa.
Również męska część społeczeństwa jest ciekawa, a co najmniej powinna być ( kłania się gender,,tylko proszę nie traktuj słowa gender jako zachęty do dyskusji, chociaż Myślący Piwniczanin pozwala dyskutować na każdy temat), bo ciekawość to cecha uniwersalna, prawda?
Aby zaoszczędzić Ci plątania się w obszernych wywodach od ściany do ściany, przedstawiam Ci po raz ostatni mój problem. A jest on nadzwyczaj mały i mógłbyś mi z łatwością pomóc, gdybyś zechciał: zaciekawiłeś mnie kto i dlaczego nazywany był albo jeszcze jest w Piwnicznej rzymianinem i gdzie ten piwniczański rzym lokalizujesz.
I albo zaspokoisz moją ciekawość, bo umiesz, albo przyznaj się, że w swoich wywodach zaplątałeś się już tak, że sam już nie wiesz, gdzie początek, a gdzie koniec.
To tyle i tylko tyle w temacie Piwniczna - Rzym!

Pozdrawiam - Ciekawska

1 komentarz:

  1. Tak, ciekawość to cecha uniwersalna. Podobnie jak kłótliwość. Jakże ja jestem ciekaw, kto tak bardzo jest ciekaw:)Jedno już wiem: Twój nick to "ciekawska" zatem jestem bliżej zidentyfikowania Ciebie. Nie mogę się doczekać kiedyż to nastąpi. Jestem zdaje się na dobrej drodze. Ciekawość mnie pożera...Ironizuję rzecz jasna. Mam, nadzieję, że to rozumiesz.
    Teraz na poważnie...

    Droga Pani, widząc Twój upór, kierowany na tory boczne, z pominięciem zasadniczej myśli tego bloga szczerze bałbym się podjąc zagadnienie ideologii gender. Nie wiadomo, czego spodziewać sie po Tobie w tym temacie a i ja nie zamierzam tracić z pola widzenia celu naszych tutaj spotkań. Jak sama zauważyłaś Twój problem jest mały. Słusznie, dlatego też pozwól że nie będę się nim zajmował. Nie traktuj tego jako afront. Uważam jednak, że ciekawość nie jest cechą dominującą towarzystwa zainteresowanego wymianą zdań na niniejszym blogu. Jeżeli Ciebie ona pożera, spróbuj z nią walczyć. Najlepiej rób to wedle wskazówek, które podałem w poprzednim poście skierowanym do Ciebie: Poświęc się na rzecz reformowania miasta i gminy. Jak wtedy napisałem-poprę cię z całych sił.

    OdpowiedzUsuń