Strony

niedziela, 2 marca 2014

Nie można być aż tak radykalnym! Dlaczego tamten portal ma się zwijać,przecież teraz,kiedy już wszyscy wiedzą, jaka ptica redaguje info. przestał byc wiarygodny. Dopóki sie jeszcze ukrywał pod jakimiś "Ł...coś tam" sądzono,że może on byc niezależny.
Informacje były powielane ze strony urzędowej,lub tez winny sie na niej znaleźć, ale ich nie było.Nich mi ktoś powie, czy interesuje sie tym JAKI MA BYĆ fundusz sołecki, zamiast JAK ZOSTAŁ WYKORZYSTANY?
Od samego początku ściema!!!
Pana Mariusza to ja prosze, by zajął się realizacją projektów, w które zainwestował swoje /nie mam przekonania czy tylko swoje/ pieniądze. Czekam więc na łazienki,czekam więc na karczmę!
No,choćby na projekty tych zapowiadanych szumnie inwestycji,choćby określenia przybliżonych terminów, choćby uporzadkowania tych terenów.
Nowa władza może tego zacząć wymagać, ba! może także zacząć wymagać odprowadzania podatków... No to maoże niech to się ruszy?...

1 komentarz:

  1. Może i racja, dlaczego mamy tracić coś w rodzaju internetowej dyskoteki. Oczopląsu dostałam po odwiedzeniu tej strony. Mamy jednak wolność, więc wolno mi TEJ strony NIE odwiedzać. Mam jednak dylemat, bo
    z drugiej strony nie chcę się pozbawiać powodów do śmiechu. Co mnie rozśmieszyło? APEL o przekazywanie pamiątek z okresu II wojny światowej. Jak może nie śmieszyć fakt,że miejsce /Węgielnik/, na którym takie pamiątki można było znaleźć zostało "zrewitalizowane",czyli wszystko, co się tam znajdowało pod ziemią zostało albo zasypane, albo wyrzucone jako rupieć.
    W Piwnicznej każda zmiana mająca na celu poprawę estetyki,czy też stworzenie czegoś niby nowego /okopy kiedyś tam były, ale teren ten nie miał wtedy statusu parku/ niszczy historię. Co stare to złe!
    Drzewa stare -wyciąć, budowle z przełomu 19/20 wieku :stare -rozebrać, maszyna tartaczna z 19 wieku :stara -na złom, nawet dokumentacja komunalna z 20 wieku: stara-spalić.
    Potem larum: ratujcie, dajcie, powiedzcie, bo brak jest ciągłości historycznej, a my chcemy się nią pochwalić.

    OdpowiedzUsuń