Strony

czwartek, 8 maja 2014

na piwniczańskie społeczeństwo to ja bym nie liczył przez 12 lat nic nie zrozumieli to i teraz nic do nich nie dotrze. Co musiałoby się stać żeby zrozumieli?, może na miejscu Kicarza jakby pojawiło się jezioro. Ale i wtedy niektórzy widzieliby w tym siłę sprawczą EB bo przecież on to miał w swoich planach tylko żli ludzie stanęli mu na drodze i nie zdążył dokonać tego czynu.
" Ludzie są jak rzeka:woda jest we wszystkich jednakowa, ale rzeka bywa wąska,bystra,szeroka,spokojna, czysta,ciemna,mętna,ciepła. Tak samo jest z ludżmi ".Lew N.Tołstoj
Teraz wystarczy tylko wybrać grupę do której się należy i po kłopocie.


2 komentarze:

  1. "na piwniczańskie społeczeństwo to ja bym nie liczył przez 12 lat nic nie zrozumieli to i teraz nic do nich nie dotrze"

    Błędne założenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślę ,że ludzie z naszego miasta i gminy potrzebują czasu .
    To nie same matoły i układowicze oni też zaczną myśleć, może z opóżnieniem ale przecież lepiej póżno niż wcale.
    Ja nie będę bronił ludzi z naszej gminy i miasta ale myślę ,że to nie ich głupota ale ich łatwowierność przywiodła Nas wszystkich na krańce ludzkiej wytrzymałości gdzie kłamstwo za prawdę się podaje. Oczywiście prawdą jest ,że granica między głupotą a łatwowiernością jest wyjątkowo cienka i łatwo ją przekroczyć ale ja jestem w najgorszym przypadku za naiwnością naszej społeczności.
    Tak to pewne ,potrzebujemy czasu żeby ziarno od plewy odróżnić ale:

    "Teraz, gdy już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby ,
    brakuje nam tylko jednego :
    nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie" George Bernard Shaw

    To najtrudniejsze zadanie i zawsze
    będzie przed nami.






    OdpowiedzUsuń