Strony

wtorek, 6 maja 2014

Słuszne są twoje obawy, wszystko zależ jak zachowa się społeczeństwo, czy potrafi myśleć racjonalnie.
Przypuszczam, że będziemy mieć dwa warianty do wyboru. Jeden to EB i jego dwór - będą nam przedstawiać baśniowy świat.Wizję tuneli, Stacji narciarskich, kolejek szynowych, wszystko za grube miliony, co tam jak szaleć to szaleć. Jeśli społeczeństwo nie wyciągnie wniosków z przeszłości i kupi ten baśniowy świat to będzie kolejne rozczarowanie. Nie dość, że nie powstaną te "cuda i dziwy" to nie będzie pieniędzy na żadne inwestycje, bo gmina nie ma zdolności kredytowej. Burmistrz przesiedzi kolejna kadencję z dobrą pensją i powie - ja chciałem, ale nie miałem możliwości, gdybym miał budżet takiej Muszyny to ho, ho..!
Druga strona powie - jest ogromne zadłużenie, łatwo nie będzie ale potencjał mamy, wspólnie można wiele zrobić.
Dla mnie wybór jest prosty, z bajek dawno wyrosłam, twardo stąpam po ziemi, wyrzeczenia mi nie straszne.
A co zrobi reszta społeczeństwa?

2 komentarze:

  1. na piwniczańskie społeczeństwo to ja bym nie liczył przez 12 lat nic nie zrozumieli to i teraz nic do nich nie dotrze. Co musiałoby się stać żeby zrozumieli?, może na miejscu Kicarza jakby pojawiło się jezioro. Ale i wtedy niektórzy widzieliby w tym siłę sprawczą EB bo przecież on to miał w swoich planach tylko żli ludzie stanęli mu na drodze i nie zdążył dokonać tego czynu.
    " Ludzie są jak rzeka:woda jest we wszystkich jednakowa, ale rzeka bywa wąska,bystra,szeroka,spokojna, czysta,ciemna,mętna,ciepła. Tak samo jest z ludżmi ".Lew N.Tołstoj
    Teraz wystarczy tylko wybrać grupę do której się należy i po kłopocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się, że jest jeszcze inna opcja...kandydowanie p. Leśniak. Ostatnio coraz więcej się o tym słyszy. Osobiście muszę przyznać, że moja wiedza w tym zakresie nie jest zbyt duża, tzn. nie wiem, ile w tym prawdy a ile domysłów. Póki co, opieramy się zasadniczo na fakcie, że p. Leśnaik przeprowadziła się do Piwnicznej. Czy podejmuje ona jakieś kroki celem przygotowywania sobie gruntu pod jesienne wybory-tego nie wiem. Może Wy, drodzy forumowicze posiadacie jakąs wiedzę w tym temacie? Słyszałem opinie, że jedynie ta pani jest w stanie zagrozić EB-są to głosy z ostatnich tygodni.


    rzymianin

    OdpowiedzUsuń