Strony

wtorek, 19 sierpnia 2014

Miliony przeciekające przez palce naszej władzuni
są wprost proporcjonalne do powiększania się majątku pana burmistrza i jego świty.
Zdumiewający jest fakt,że nikt nie chce toczyć sporu sądowego z wykonawca domu kultury,gdzie "przewalono" około 5 milionów zł., a budowla jest wykonana w rażąco niechlujny sposób,niezgodny ze sztuką budowlaną. Panie Burmistrzu! co Pan z tego miał?
O tym,że "ktoś" zaakceptował niepraktyczny,generujący ogromne koszty użytkowania projekt, jakoś cisza. Panie Burmistrzu! co Pana skłoniło do działań na niekorzyść gminy?

2 komentarze:

  1. muszę stanowczo zaprotestować pan burmistrz działał na korzyść Miasta i Gminy, tylko po raz tysięczny mu nie wyszło, nie udało się , nie powiódł się ten znakomity plan( PYTANIE JAKI PLAN?- TO MAŁOSTKOWE PYTANIE, BO PODDAJE W WĄTPLIWOŚĆ WIELKOŚĆ I CHARAKTER DALEKOSIĘŻNYCH PLANÓW I DZIAŁAŃ PANA BURMISTRZA a przecież nie wszyscy są tę wielkość w stanie zrozumieć). Teraz to jest naszym obowiązkiem odszukać winnego tego złego stanu rzeczy, to My i tylko My musimy naszego pana burmistrza z zarzutu niegospodarności oczyścić.Tak robi odpowiedzialne społeczeństwo społeczeństwo świadome i szanujące swój własny wybór i podjętą przez siebie i przez nikogo nie narzuconą decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim pechem jest fakt,że jestem cząstką odpowiedzialnego społeczeństwa.
    Z tego właśnie powodu "wyniosłam się" zawodowo z Piwnicznej
    W Piwnicznej tylko śpię, co i tak nie chroni mnie od plotek na mój temat.
    Dotyczą one różnych sfer mojego życia. Wszystkie są nieprawdziwe,
    A mnie to zwisa! i powiewa! Żyjcie sobie w tym wydumanym przez was świecie!...
    ŻYJCIE TAK JAK POTRAFICIE!
    NIJAK!!!

    I wybierzcie sobie na burmistrz -jak zwykle- debila.
    Niczego więcej Wam- Piwniczanom- nie życzę!

    OdpowiedzUsuń