Strony

sobota, 22 listopada 2014

OSWIADCZENIE.
Zbierając podpisy mieszkańców pod swoją kandydaturą otwarcie mówiłam Wszystkim Państwu jakie mam priorytety. Chodziło o zmianę Rady, zmianę burmistrza oraz realizację Programu Komitetu. Zmiana Rady nastąpiła (tutaj dziękuję tym, którzy oddali na mnie głos), czy uda się zmienić Burmistrza-to się okaże niebawem, realizacja programu-nadal będę dążyła, aby jak najwięcej jego punktów zostało zrealizowanych.
Natomiast w zaistniałej sytuacji będę trzymała się swoich przekonań i wiary w to, że Gminę naszą da się uzdrowić.
Informuję zatem Państwa, że w poniedziałek Pani Maria miała spotkanie z panem Bogaczykiem, a o tym co na nim ustalono poinformowała cały komitet już PO tym fakcie.
Kiedy zapytała nas o zdanie solidarnie odpowiedzieliśmy, że jesteśmy przeciwni popieraniu pana Bogaczyka w jakiejkolwiek formie i wchodzenia w jakiekolwiek z nim układy. Nie taki był nasz cel i wola mieszkańców, którzy na nas zagłosowali. Powiedziane zostało, że my jako OSOBY WYBRANE DO RADY mamy DECYDUJĄCY GŁOS w tej kwestii.
Decyzja zapadła jednomyślnie (!)-nie poprzemy żadnego z kandydatów-pozostaniemy w SILNEJ OPOZYCJI, mieszkańcy sami zadecydują kogo wybiorą. Było to według nas najlepsze wyjście.
Mimo to, Pani Maria prowadziła nadal negocjacje-tyle, że już z obydwoma kandydatami. Wobec powyższego dalsze działania pani Marii uważam za zdradę naszych przekonań i zaufania osób, które na nas głosowały.
Postanowiłam w tej sytuacji poprzeć kandydaturę Pana Janeczka do czasu zakończenia wyborów w drugiej turze-po nich pozostanę RADNĄ NIEZALEŻNĄ dzięki temu mam nadzieję, że uda mi się uniknąć wywierania na mnie wpływu lub innych nacisków, które mogłyby być na mnie wywierane gdybym przynależała do jakiegokolwiek komitetu.

Z poważaniem dla wszystkich Państwa, którzy mi zaufali.
 Justyna Deryng.

(Dodatkowo pragnę poinformować, że wszystkie informacje dotyczące podejmowanych decyzji przez Radę będą przeze mnie publikowane, tak aby mogli się państwo z nimi zapoznawać, być na bieżąco z informacjami. To również był jeden z punktów programu-dążenie do jak największej jawności działań życia publicznego. Nie jestem pomysłodawczynią tego, ale uważam że będzie to dobra forma informowania państwa o ważnych sprawach gminy).
Jot De

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz