Strony

poniedziałek, 12 marca 2012

Obserwator pisze...
Pani Barbaro! Nie jest pani moja - więc to już chyba odbiera pani prawo do podpisywania się "Wasza". Proszę się nie uważać za kogoś kim pani po prostu nie jest i nie będzie. Proponuję po raz kolejny aby pani wraz z panią Latałą - Ziębą dochodziły swoich praw gdzie indziej aniżeli na forum publicznym bo to nas po prostu nie interesuje. PS. Wszystkiego dobrego. Proponuję podjęcie bardzo ważnego tematu - wdrażanie "programu oszczędnościowego" do szkół w gminie - efektem, którego za dwa lata będą rozwiązane małe szkoły a pozostaną dwa molochy - Piwniczna i Łomnica.

1 komentarz:

  1. Panie Obserwatorze! Proszę pozwolić mi na zwracanie się do tych osób, które swoimi komentarzami, w wiadomej sprawie, wypowiadały się sympatycznie o mnie, na podpisanie się pod moim podziękowaniem jako "wasza....".
    Myślę, że nie popełniłam w tym pisaniu "wasza..." żadnej gafy i nikogo tym nie uraziłam.
    Dziękuję również za Pana dobre życzenia i za pomysł podjęcia, w istocie, aktualnego i ważnego tematu szkół.
    Pozdrawiam - Barbara Schuster
    PS. Nazywam się Schuster, a nie Szuster. Byłoby mi miło, gdyby zechciał Pan używać mojego nazwiska w poprawnej formie. Ale na blogu może Pan zwracać się do mnie per ty, bo to wiele ułatwia.Propozycja do przyjęcia?

    OdpowiedzUsuń