Strony

czwartek, 13 listopada 2014

komentarz do posta "Trzy w jednym"


Proszę się zapisać do Stowarzyszenia a zapewne pani błądzenie zamieni się w prawdę i potwierdzenie. Nigdy nie widziałem i nie słyszałem (tzn. słyszałem bo się pani nie da nie słyszeć) jak tak obywatelsko pani podchodzi do spraw z którymi nie ma pani nic wspólnego bo poszkodowani i chorzy dla pani to temat obcy z szeroko pojętym tumiwisizmem - po co więc pani pyta o ten ośrodek? chce pani skorzystać z jego usług czym prędzej, chce pani dać grosza, chce pani podać cegłę, czy też.... ? - chyba tak - rozumiem skąd rozterka, nie wie pani do której grupy się zakwalifikuje - szacunku droga pani bo blog się nazywa Myślący Piwniczanie a nie judzący.

1 komentarz:

  1. Myślę, więc mówię!, pytam! Nie dostaję odpowiedzi.
    Panie Anonimowy Kaznodzieju! moje "błądzenie" ma się zamienić "w prawdę i potwierdzenie". Jaką prawdę? potwierdzenie czego?
    Po co pytam? bo - bez względu na źródło- będą wydatkowane publiczne pieniądze. Publiczne, znaczy TEŻ moje.
    Gdyby Pan, Kaznodzieju zanim coś napisze poMYŚLAŁ, nawet przez myśl by Panu nie przemknęło słowo "judzący". Wie Pan co ono oznacza?

    OdpowiedzUsuń